Bijgewerkt 24 augustus 2018

Lid worden van de vereniging

U kunt alleen deelnemen aan de huis leagues als lid van Bowling Vereniging Huizen. Bij het lidmaatschap krijgt u een (digitale) sportpas plus NBF (Nationale Bowling Federatie) lidmaatschap. Hiermee kunt u deelnemen aan alle huis leagues en aan de Nationale competitie of spelen in een van de vele toernooien die ieder weekend in Nederland worden georganiseerd.

De kosten van deze lidmaatschappen inclusief contributie aan de Bowling Vereniging Huizen zijn als volgt:

Zie onderaan een overzicht van de kosten per team van de Bowling vereniging Huizen(waar je dan onderdeel van bent)

Sportpas

Met een (digitale)Sportpas bent u lid van Bowling Vereniging Huizen en de Nederlandse Bowling Federatie. U kunt deelnemen aan de huisleagues van Bowling Vereniging Huizen

en alle evenementen die door deze vereniging worden georganiseerd. Met deze pas kunt u eveneens deelnemen aan competities van de NBF(Nationale Bowling Federatie), toernooien buiten de eigen vereniging.

Met het lidmaatschap kunt u deelnemen aan de huis leagues van Bowling Vereniging Huizen, en de pas geeft bovendien recht op een korting op de baanhuur in vrijwel alle bowlingcentra, en u ontvangt met enige regelmaat BOWLEN.NL, een blad gericht op de bowlingsport.

Competities

Als u lid bent van Bowling Vereniging Huizen kunt u deelnemen aan verschillende competities, ofwel ‘leagues’ genoemd.

Deze leagues worden (in het seizoen 2018/2019) gespeeld op de volgende dagen:

Voor de senioren:

Op dinsdag (trio handicap-league) van 20:00 uur tot 22:00 uur

Op woensdag (trio-handicap-league) van 20:00 uur tot 22:00 uur.

Voor de Jeugd:

De jeugd speelt op vrijdag van 18:30 uur tot 20:00 uur.

Voor de verstandelijk- en lichamelijk gehandicapten:

Op donderdag avond 19.00 uur tot 20.00 uur een speciale league voor verstandelijk- en lichamelijk gehandicapten.

----------------------------------------------------

Overzicht kosten vanaf 1 september 2018

Afhankelijk van het aantal spelers in het team/avond kunnen de kosten per persoon natuurlijk verschillen.

Aantal speelavonden per maand en Kosten Teams Seizoen 2018/2019

Voor het kostenoverzicht kijk in het menu bij Voor Leden>Kosten>Kosten teams.

-----------------------------------------------------

Zie meer informatie kunt u contact opnemen met ons Secretariaat middel een mail naar:

Adinda Simon:

secretaris@bowlingvereniginghuizen.nl