Algemene informatie

In een goed bowlinghuis vindt u meestal een vereniging. In Huizen is dat de Bowling Vereniging Huizen.

Deze vereniging laat haar leden op sportieve wijze een gezellig avondje uit zijn. En laten we eerlijk zijn, als je twee uur achtereen geconcentreerd aan het spelen bent, begrijp je pas waarom de echte bowler dit een heuse sport vindt.

In diverse competities(leagues) kunnen de spelers elkaars krachten meten. De echt fanatieke bowler speelt natuurlijk in diverse leagues en waar mogelijk ook in een toernooi. Om te weten waar die toernooien gespeeld worden surft hij naar de site van het Nederlandse Bowling Federatie of naar een van de andere bowlinglinks.

Er wordt niet alleen door Bowling- en Partycentrum Huizen veel aandacht besteed aan de jeugd. Ook de Bowling Vereniging Huizen heeft iedere vrijdagavond een grote groep enthousiaste kinderen verzameld, die onder deskundige leiding, de grondbeginselen van het bowlen wordt bijgebracht. De minimum leeftijd is 8 jaar.

Kijk snel op de menuknoppen om de volgende pagina’s te bekijken en… wie weet kunnen we u binnenkort verwelkomen als nieuw lid.